Friday 24 December 2010

Luahan rasa...huhuhu

Posted by cik nur fatihah at Friday, December 24, 2010
Assalamualaikum
Have a nice day

suda bosan duduk rumah saje...
tido...makan..tlg mama....tido...makan..tlg mama...
haish..ley gemuk sey cm niy..

sudah mendengar planning dari mama n ayah untuk saya
shukew..hik3

1st: amik lesen kete..
2nd: masuk kelas mandarin
3rd: masuk kelas English....(sy pnye planning)
4th: lepak saje kott..hahaha

excited nk blaja driving tp..
ble da cm nk comfirm ayh nk antr kelas 2...
rse takut lak...ehh....bkn....seram je..

rse macam terlalu cepat saya dewasa..
rse macam semalam je sy main pondok2 ngan cousin2
rse macam semalam je gi tadika sebelah umah niy..
rse macam semalam je atok antar gi skola rendah..
rse macam semalam je saya masuk skola menengah...
hurm..cepat sungguh masa berlalu..
(huhu...x bersedia untuk ini)

hari ini..
saya merupakan seorang pelajar lepasan SPM..
yang menunggu keputusan
(mcm x percaya)
tapi itulah hakikatnya..

good bye dunia persekolahan
good bye dunia kanak-kanak
good bye dunia bermain2..
welcome dunia yang penuh cabaran
dunia baru untuk saya
huk3...



saya: miss pinky terasa takut untuk menghadapi semua ini..


0 comments:

 

My Words.. My Diaries... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review