Saturday 25 December 2010

teruja~

Posted by cik nur fatihah at Saturday, December 25, 2010
Assalamualaikum
Have a nice day


terlebih dahulu nk wish kt cousin saya, Mia
HApPy BirthdaY
may Allah bless you always!


hari ni breakfast ngan family uncle kt tepi laut..hik3..
kt Kong-Kong..
lme nye x gi sane..
yang sya ingat..
last pegi sane mse sekolah rendah...

rindu suda ngan angin laut..
bunyi bot2 ulang alik
best sgt2....

bila berdiri kat jambatan yang menganjur ke laut tu..
rse2 cm nak wt wedding kat tepi laut arr...
hahaha
(berangan jek)
 saya mne la bole dok lme2 kat tepi laut
macam2 mslh nnty...
haish

jambatan tu lebih kurang macam niy la..tapi yang ni cantik sgt...

huhu..


kalau la saya boleh lakukan itu...
saya nak yang  penuh bunga kat tepi laut 2..
(boleh ke?)




saya: miss pinky berangan saja...haha

0 comments:

 

My Words.. My Diaries... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review