Tuesday 2 August 2011

exam pertama sebagai pelajar universiti.....

Posted by cik nur fatihah at Tuesday, August 02, 2011
Assalamualaikum
Have a nice day..

huah3..
dah masuk hari kedua kita berpuasa..
 dua hari jugak saya menduduki peperiksaan pertengahan semester
DAN..
hari ini last day saya ber"exam" ..
sesungguhnya tersangatlah lega........
:D

* Malaysian Studies *
mencurahkan segala usaha di Q1 21A -  Chancellor Hall
alhamdulillah..
saya dapat menjawabnya dengan tenang..
ia agak mudah berbanding semalam..


* English Language Awareness *
membengkakkan otak di Q4 144A - Chancellor Hall
serius!!
nak menangis menjawab paper ni..
entah kenapa saya blurr..
ayat berterabur..
memang merepek gila~~

apa2 pun..
semoga segala usaha yang saya curahkan tidak sia2..
(erks.. macamlah usaha sangat :P)


cik nur fatihah:
menunggu untuk pulang ke rumahku syurgaku..
pulang untuk menyambut puasa bersama family tersayang 
walaupun setelah 2 hari berpuasa :)
alhamdulillah....


0 comments:

 

My Words.. My Diaries... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review