Monday 8 August 2011

meneruskan kembara ilmu ini...

Posted by cik nur fatihah at Monday, August 08, 2011
Assalamualaikum
Have a nice day


alhamdulillah..
selamat sudah menjejakkan kaki ke bumi shah alam..
kembali membawa harapan besar mama dan ayah
merealisasikan impian mereka untuk melihat saya bergelar seorang pegawai farmasi...
insyaAllah!


entah kenapa..
sebak dan pilu bila menaiki bas pagi tadi..
hati berat nak meninggalkan mama, ayah dan adik2x
tetapi saya perlu cekal..

seperti kata mama dan ayah..
kak long mesti tahan semua dugaan dan cabaran
kena kuat dan tabah sebab kak long contoh kepada adik2x..
mama dan ayah hanya boleh doakan kejayaan kak long dari jauh...

doakan saya kawan2x!


minggu ini...
bermulanya semester penuh..
semoga saya dapat menempuh segala-galanya dengan jayanya..
semoga kejayaan sentiasa menjadi milik saya..
insyaAllah...amin~


"yang bulat tidak akan datang bergolek, yang pipih tidak akan datang melayang"
"jika tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya"


cik nur fatihah:

jom kawan2x..
kita berusaha semaksima mungkin untuk mencapai kejayaan,..
bukan sahaja kejayaan di dunia tetapi kejayaan di akhirat juga..insyaAllah!

0 comments:

 

My Words.. My Diaries... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review