Wednesday 9 November 2011

I'm sorry..

Posted by cik nur fatihah at Wednesday, November 09, 2011

To my lovely friend,


"If you know someone is already taken , respect their relationship. Don't be a reason they end up single"
please..


teman,

maaf lahh kalau tulisan saya kali ni menyakitkan hati kamu

tetapi saya terpaksa walaupun saya tahu harga tulisan ni adalah persahabatan kita!

saya buat ni pun sebab saya sayang awak..

maksud saya.. saya sayang awak sebagai seorang kawan..

saya tak nak awak terluka dan " syok sendiri " 

sebab seorang perempuan yang tak tentu lagi sukakan awak


teman..

hari pertama saya mengenali kamu..

perkataan yang muncul dalam minda saya ialah

" baiknya dia"

orang lain juga cakap macam tu..

sebab tu la saya tak nak sebab kes awak dan si dia menjejaskan maruah awak

i mean..

tak nak la tanggapan orang yang memandang awak sebagai seorang lelaki yang baik, sopan tercalar


teman..

akhir kata.. 

fikirlah dengan sebaiknya..

apa pun keputusan awak.. saya akan tetap menyokong

kita kan kawan :)




0 comments:

 

My Words.. My Diaries... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review