Saturday 3 December 2011

demam rindu?

Posted by cik nur fatihah at Saturday, December 03, 2011
dah seminggu lebih badan tak berapa sihat..
flu.
fever..
sore throat...

semua disebabkan cuaca shah alam yang tak menentu ni..
sekejap hujan..sekejap panas

payah betul nak sembuh..
padahal semua cara saya lakukan..
makan strepsils..
minum air kosong banyak2..

kawan saya ada teori sebab saya tak sembuh2x..
dia kata
:
:
:
:
:

saya demam rindu..
kalau jumpa orang yang saya rindu tu nanti sembuh la..
HAHAHA

pandai betul kan kawan saya ni..
teori merepek..

saya admit!
memang saya rindu Mr. F..
tapi tak lah sampai sakit2 segala...
=)



Image Detail
i need a doctor!

apa pun..
doakan saya cepat sembuh ye :)

0 comments:

 

My Words.. My Diaries... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review